söndag 5 april 2009

Summering av veckan

Usch. Veckan har ur träningssynpunkt varit mer än usel. Tränade 2 pass i början av veckan men redan då kändes det tufft. Sen dess har jag vilat och jag har känt mig trött och slö i slutet av veckan och under helgen. Kan ha att göra med att solen är tillbaka. Hoppas kunna ta ett lugnt pass imorgon. Blir så tufft att komma igång annars. Har ätit lite dåligt i samband med detta så risken är att jag gått ner mer i vikt om nu inte kroppen stängt av för att spara energi. Hoppas komma igång igen redan imorgon. Ha en bra vecka allihopa.

3 kommentarer:

  1. Hej Magnus!

    Nu har mamma äntligen hittat din blogg efter mycket letande, kul! Kämpa på!!

    Massor med kramar!

    Kusin Lena och Barbro

    SvaraRadera
  2. Tackar. Ska snart börja blogga igen. Har haft en liten svacka. :)
    Tack

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Kollade igenom bloggtoppen och såg din ligga snäppet över min.(dock på plats 8938 haha) Måste bara säga att du har en bra blogg. Kul att du är så målmedveten och att det går bra för dig med träningen!
    Själv ligger jag efter i träningen och känner ingen lust. men nu blev jag taggad. Tack!

    Lycka till!

    SvaraRadera