fredag 13 mars 2009

Helgen inleddes med ett tungt armpass

Både biceps och triceps fick sig en rejäl genomkörare ikväll. Efter uppvärmning på löpbandet, jag börjar gilla att springa på det där otäcka löpbandet, så körde jag igång med biceps. 3 set skivstångscurl fick inleda passet. Körde varannan övning biceps och varannan övning triceps idag. Läste så sent som idag att det inte alls är dumt att köra hela armen i samma pass. Så så fick det bli. Kom till gymmet lite efter sju och de stänger kl åtta så det var bara att springa mellan övningarna för att hinna med det jag skulle. 12 set biceps och 10 set tricpes senare så var jag klar. Känns så skönt att man kom i väg och tränade. Det är ju faktiskt fredag. Fredag den 13:e till och med. Resten av kvällen blir jag nog parkerad i soffan. Inte helt fel. Trevlig helg på er alla.

2 kommentarer:

  1. Härligt =))

    Titta gärna in på min matblogg http://loveforfood.blogg.se :)

    SvaraRadera
  2. shit mannen du kör hårt, 12 set på biceps och triceps...I am impressed, och ger mig dåligt samvete...

    SvaraRadera