söndag 22 mars 2009

Summering av veckan

Veckan avslutades med årets första promenad i Hagaparken. Riktigt härligt och det blev ett litet stopp vid koppartälten där vi åt pannkakor och drack te. Lite kallt men självklart satt vi ute och åt. Promenaden blev cirka 11000 steg. Kände att detta inte var tillräckligt för dagen så jag gick till gymmet och körde 25 minuter på Crosstrainern. Intervall träning. 1 minut i hög fart varvat med 1 minut i lugnt tempo.

Veckan såg ut så här:

Måndag: Body-pump
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning 35 min.
Torsdag: Spinning 55 min följt av 15 min löpning. BRICK-pass
Fredag: Vila
Lördag: Promenad 10000 steg
Söndag: Promenad 11000 steg samt 25 minuter på crosstrainern på gymmet.

Är nöjd med träningen. Målet var minst 2 konditionspass för veckan.
Nästa vecka ska jag se om min kondition har förbättrats. Det är body-pump imorgon och sen får vi se vad som händer. Hoppas det kan bli ett pass i simbassäng.

Ny vecka - nya möjligheter.

1 kommentar:

  1. Tjena, härlig blogg! Jag tränar själv till triathlon och redogör för min träning, mina delmål och resultat på min blogg http://triathlon-09.blogspot.com

    MVH Stina-Kajsa :)

    SvaraRadera