måndag 9 mars 2009

Veckan börjar med pump på SATS

Det är bra att bo nära två SATS gym för då finns det alltid något pass som passar. Idag var det bodypump på SATS Fridhemsplan som gällde. Bra att börja veckan med en genomkörare för hela hela kroppen. De har börjat med ny koreografi och jag gillade de nya låtarna och det nya upplägget. Man känner sig extra stark när ingen på passet hade mer vikter än mig på någon muskelgrupp. :)

Så här körde jag idag.
  • Ben. 30 kg
  • Bröst. 20 kg
  • Rygg. 30 kg
  • Triceps. 20 kg
  • Biceps. 15 kg
  • Axlar. 15 kg

Triceps och biceps var på gränsen till att vara för tungt men man måste ju utmana sig själv för att utvecklas. Riktigt tungt pass. I morgon siktar jag på att antingen köra Kettlebells på SATS Regeringsgatan eller så ska jag hitta ett spinningpass.

Dagens middag:

Då min underbara sambo varit hemma och krasslig idag så måste man ju hitta på något gott att äta. Så jag lagade pannkakor och till hade vi glass och blåbär. Perfekt när man har ont i halsen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar