tisdag 3 mars 2009

Stressad? Ta hjälp av spikar.

Sen någon gång i december har jag i stort sett varje dag använt mig av min spikmatta eller shaktimatta som den här mattan kallas. 6000 vassa taggar som trycker på nerver och punkter längs hela ryggen. Jag är helt beroende av min shaktimatta. Första gångerna jag låg på mattan gjorde det fruktansvärt ont. Men smärtan övergår efter tag till värme och man känner sig lugnare och mer avslappnad. Den löser upp spänningar och ökar blodcirkulationen i kroppen. Även ämnesomsättningen sägs öka och jag är säker på att shaktimattan har del i min snabba viktnedgång. Jag kan fortsätta att skriva om hur bra jag tycker att det här fungerar men för att den ska hjälpa dig så måste du prova själv. Den har så många fördelar och du kommer märka skillnad. Den finns att köpa i välsorterade hälsokostaffärer och kostar ca 600 kronor. Man kan även beställa den på http://www.shaktimattan.se/ där man även kan läsa mer om hur man använder sin shaktimatta på bästa sätt. Det här är en otrolig investering för din hälsa.
Köp den idag är mitt råd. :)



1 kommentar:

  1. Jag har precis beställt en sån så det var najs att läsa att du tycker så mycket om den! Ska bli riktigt kul att testa!

    SvaraRadera