måndag 16 mars 2009

Summering av förra veckan

Träningsmässigt är jag relativt nöjd med förra veckan. Det blev ett bodypump-pass, ett armpass och så sprang jag 5 km. Som sagt första gången sen tidigt 90-tal som jag sprungit så långt. Dessa 5 km satte sig i benen och i kroppen vilket gjorde att det spinningpass jag brukar gå på fick hoppas över. Hade även en plan på att gå till Kronobergsbadet och simma under helgen men den planen fick ge vika för andra aktiviteter. Får försöka ta mig till simhallen under denna veckan istället. Ikväll blir det body pump på SATS Fridhemsplan och imorgon är tanken att springa 5 km igen. Målet är minst 4 pass under veckan varav 2 ska vara ren konditionsträning. Ikväll är det även dags för veckans viktkoll. Undrar om jag inte gått upp lite i vikt under veckan som varit. Återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar